dinsdag 3 januari 2012

Hoe is het mogelijk

D’r zijn er weer 4 aan het logeren. Ze hebben geslapen als rozen. Opa en oma waren dan ook zo verstandig ze ieder op een eigen kamer te leggen. Ja, ja, 5 slaapkamers komen zo toch nog eens van pas.

Maar het is herfst.
Als je naar buiten kijkt.
Hoewel,
gisteren liepen we naar de Hema om nieuwe stiften te halen en toen zagen we allemaal bloeiende sneeuwklokjes! Dat hoort toch niet in de herfst?

En wat gaan we nu doen opa.

Een aantal jaren geleden hebben we een nieuwe ketel gekregen. De doos hebben we kunnen redden, want daar kun je een poppenkast van maken. Dan moet je je eerst wezenloos kleuren en dan kun je er mee spelen.

Ondertussen de honden en katten voeren Moes en Kruimel en hoe ze nog meer heten, de computer warm houden met Angry-Birds en weet ik wat nog meer.

En er is een wonder geschied.

P1030645

P1030646

 P1030647

En dan nu het wonder:
Mika kleurt of z’n leven er van af hangt:

P1030648

2 opmerkingen:

R.A.M.P. zei

Wat hebben jullie gedaan met dat jongentje met die krullen?????

Hij lijkt wel een beetje op mijn zoon Mika. Alleen is deze aan het kleuren, Iets wat mijn Mika nooit doet.

Hoe krijg je het voor elkaar??

Graag alle foto's van dat jochie terwijl die aan het kleuren is via de mail. Geloof mij het zijn unieke plaatjes.

Tja en de foto's van de andere 3 zijn volgens mij wel redelijk waarheidsgetrouw, Vooral die van dat andere kereltje met de tablet (:

Mooi om te zien dat ze zich allemaal weer zo vermaken.

Edward en Marije zei

Wat leuk,de foto's bij alle enthousiaste verhalen!