woensdag 21 december 2011

Het wordt eens weer tijd

Het met elkaar meeleven via de blogs is de laatste tijd een beetje op de achtergrond geraakt. Toch hebben we het altijd gevonden, en vinden we het nog, erg leuk. Daarom een beetje een inhaalrace.

m_DSC_8653
Twee kleinkinderen vonden tijdens de oppas van opa en oma een tas met kadootjes in de auto.
Die kwamen van:

m_DSC_8670

Ik bedoel:

m_DSC_8671

Oma is ook heel druk geweest, kijk maar eens hieronder, en dan 9 x

m_DSC_8667

m_DSC_8782
Bij een koorlid die uit Neede komt vond ik deze oude foto. De zendingscommissie van de kerk in Neede ongeveer 1945. De vierde van rechts is mijn vader, toen zo’n 30 jaar oud. De meisjes op de foto zijn de collectantjes.

m_DSC_9058
Een van de invaldagjes, werken met stemkastjes!
m_CIMG0614
Op zoek naar een nieuwe auto? Hij is wel blauw, da’s meegenomen.

m_Copy of CIMG0486

Ontbijt op de kerstmarkt, in Ramadahotel. Super Frühstück met o.a. zelf af te snijden rauwe ham.

m_CIMG0489Kerstmarkt Köln

m_CIMG0571 
Langs de oude haven van Düsseldorf heel veel bijzondere gebouwen!
m_CIMG0621

Weihnachten
Zo, jullie zijn weer een beetje bij.
Volgende halte is tweede kerstdag.
Met z’n 18en ++ aan de Buizerd.
We hebben er zin in!

1 opmerking:

Spijker zei

Tjonge ik ben bezig om mijn blog up-t-daten en ik zie jouw foto's! We zijn op dit moment met hetzelfde bezig:)
Wat een leuke foto's! Een echte sinterklaas.
En ik weet nu ook van wie jij die inhammen hebt:) Leuk om zo een foto te zien van Opa Kr. Had hem graag willen kennen.