zaterdag 13 februari 2010


Maandagse wandeling in het Reestdal: hertje bij de begraafplaats Oud Avereest.
Ik heb al een hele poos niets op de blog gezet, maar eens even weer wat van me laten horen.


Vorige week maandag heb ik boompjes gesnoeid in de tuin. De winter moest maar eens over zijn vond ik. Toch te vroeg geweest. Kijk maar eens hoe de sapstroom bevroren is. 'k Heb m'n camera gelukkig weer. Het klepje van de SD-kaart was afgebroken. Nikon Nederland zei: dat kost je 120,- piek. Foto Konijnenberg, waar ik de camera heb gekocht zei na enig aandringen: garantie! Warme douche voor de Den Hammers.





Een winterse collage.
Wat een sneeuw, iedere keer maar weer.
M'n motors in de schuur foeteren trouwens wel.
Ik houd nu trouwens ook een ICT-blog bij.
Kijk hier....








1 opmerking:

Spijker zei

Die collage ziet er wel heel apart uit, moest wel goed kijken hoor! Maar het is een mooi kunstwerk op zich.
Laat Peter het niet zien dat je al gesnoeid hebt.... je kunt het altijd proberen he? de natuur te beinvloeden:)
Liefs Renske